شناسهٔ خبر: 176446 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

۲۰۰ هکتار زمین در شهرستان قیدار برای ساخت مسکن ملی تامین شد

مهندس قزوینیان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با همه توان پیگیر تأمین زمین برای ساخت واحدهای مسکونی در شهرستان خدابنده است، گفت: ۲۰۰ هکتار زمین در قیدار تأمین شد که برای ۷ تا ۱۰ سال آینده نیاز این شهرستان به زمین را تامین می کند.

جعفر قزوینیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، با بیان اینکه تولید مسکن همواره مورد تأکید و توجه دولت‌ها بوده است، گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در شهرستان خدابنده هم برای تأمین مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن تمهیدات لازم را انجام می‌دهد.

وی ابراز کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با همه توان پیگیر تأمین زمین برای ساخت واحدهای مسکونی در شهرستان خدابنده است و تفاهم‌نامه‌های لازم با اداره اوقاف، شهرداری و صاحبان زمین را انجام می‌دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: خوشبختانه مدیرکل اوقاف استان زنجان همکاری خوب و سازنده‌ای با اداره کل راه و شهرسازی استان دارد و این همراهی قابل تقدیر است و در این راستا با اوقاف استان به توافق رسیدیم و در حال حاضر اداره راه و شهرسازی قیدار توافق با زارعین را دنبال می‌کند.

قزوینیان تاکید کرد: همچنین پس از مشخص شدن نوع خاک و پس از طی شدن روند طبیعی، عملیات آماده سازی و اجرایی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در قیدار مشکل خاصی وجود ندارد و روند طبیعی و کارهای اداری طی می‌شود، ادامه داد: با توافقاتی که صورت گرفته ۲۰۰ هکتار زمین در شهرستان قیدار تأمین شد که برای ۷ تا ۱۰ سال آینده نیاز این شهرستان به زمین را تامین می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، بیان داشت: دو هزار و ۵۰۰ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان قیدار احداث می‌شود که در این میان پیش بینی می‌کنیم با تأمین ۵۰ هکتار زمین تمام درخواست‌های متقاضیان جوانی جمعیت و ایثارگران هم پوشش داده شود.